K: Kui kiiresti toit valmis saab?
V: Kohe peale tellimuse esitamist edastatakse tellimus toitlustajale ning saate teada, kuna Teie toit valmis saab ning saate toidule ise järgi minna.
K: Kas ma näen kui kaua aega kulub toidu valmistamise peale?
V: Jah. Seda näete www.tellitoit.ee lehel.
K: Kes toidu kohale toob, kas toitlustaja?
V: Ei. Toidule tuleb Teil ise järgi minna toidukohta.
K: Kuidas saan kontrollida, kas tellimus läks läbi?
V: Tellimus on süsteemis läbi läinud kui teile kuvatakse Tellitoit.ee lehel tekst “Sinu tellimus on edukalt õnnestunud!” koos toidukoha kontaktinfoga. Juhul kui on kahtlusi, võib kontakteeruda toidukohaga.
K: Mida teha kui isiku autentimiseks mõeldud SMSi ei tule?
V: Juhul kui teie käest küsitakse tellimuse tegemisel isiku autentimiseks SMS kinnituskood ning teie mobiiltelefonile pole see laekunud 5 minuti jooksul, siis pole tellimus meie süsteemis läbi läinud ning tellimus tuleb uuesti teha. Uuesti kontaktandmeid sisestades veenduge, et olete märkinud õige Eesti või Soome mobiiltelefoni numbri.
SMS saadetakse ainult Eesti ja Soome mobiiltelefoni numbrile.
K: Kui mul puudub Eesti või Soome mobiiltelefoni number, siis kuidas saan teha tellimust?
V: Sellisel juhul soovitame tellimust tehes valida makseviisiks "pangalink".
Internetipangas makstes ei küsi Tellitoit.ee teilt SMS kinnituskoodi ning tellimus läheb täitmisele kohe peale makse tegemist.
K: Mida teha kui tellimuses on tooteid puudu või üle?
V: Pärast eksituse avastamist kontakteeruge koheselt telefonitsi toidukohaga, kust tellimuse tegite.
Toidukohta pöördumisel öelge oma tellimuse number ja tooted, mis on üle või puudu.
K : Kas hinnad on samad mis toidukohas kohapeal?
V: Jah kõik hinnad on samad Tellitoit.ee-s.
K : Kas tellimust saab teha ka telefonitsi?
V: Tellimusi võtame vastu ainult läbi veebilehe.
K: Mida teha kui soovin oma tellimust muuta?
V: Juhul kui soovite tellimust muuta, tuleb kontakteeruda koheselt toidukohaga ning neile oma muudatused edastada.
K. Kas on võimalik ka eeltellimust teha?
V: Eeltellimust on võimalik teha vaid käesoleva päeva siseselt.
Selleks tuleb märkida tellimuse esitamisel "tellimuse täitmise ajaks" lahtris pakutud kellaaegadest sobivaim.
K. Maksin pangalingiga, kuid tellimus tühistati, kuidas saan raha tagasi?
V: Raha tagasi saamiseks ei pea teie midagi tegema, raha kantakse tagasi 5 tööpäeva jooksul.